andra veckan.

i Umeå närmar sig med stora steg.
dagen har gått ut med denna ordning.


steg upp halv 11.
åt upp min subwaykaka till frukost såg mean girls
cyklade på ica.
såg bortspolad,
såg chuck and larry och sov.
cyklade med tina till annso
kom hem och såg filmen staying alive
och nu sitter jag här och skriver ett inlägg och fördriver tiden med några minuter.

Cilla börjar jobba imorrn och är nervös, de förstår jag.. men ja hoppas väl också få känna den känslan snart.
ska på ännu en intervju imorgon också.

igår då? haha vilken roligkväll jag hade!
tack för kanonkul kväll!

först drog vi hem efter ett besök på ersboda, duschade och fixade iordning oss.
cyklade till annso och grillade. MUMS
sen cyklade vi ner till tc (teatercafeet) och ja blev positivt överraskad. de var mysigt :D
hade på mig klackeskor för typ första gången i hela mitt liv och de gick bra tills ja fick ont i slutet där..
men då var de ju tur att tina hade mina bruna stövlar så vi kunde byta skor..
dock har hon bara storlek 38 och fick lite svårt att gå i dem.. haha
så då tänkte vi att tina skulle åka på min rygg och de gick ju bra tills ja skulle putta upp tina längre upp som man brukar och hon hamnade för högt upp och så störtade vi framåt och slog i asfalten. haha.
tur att alkoholen har sin smärstillande effekt för de kunde gjort riktigt ont.
de första tina säger är typ AH ja blöder! haha för hon drog typ kinden i marken och skrapade upp en finne :D
men så smart som vi är så skulle vi ju prova igen och de gick ungefär i samma sätt..


finns typ en hel serie på
www.tillvidare.blogg.se

men vi drog iallafall till subway och sen begav mig oss hemöver. är riktigt impad att vi tog oss hem så enkelt.
haha ja hade tina på pakethållaren och de är en bra bit från stan till oss.
hälsade på jocke eller också på vägen och han hade de mysigt! :)

nä men saken var ändå att ja hade jättetrevligt och jag gillar umeå ännu mera nu.


snygga doroteabrudar in black


Kommentarer
Postat av: MissMary

Ååå jag hade med viljat vara med!! Nästa gång kommer jag med :P

2008-08-18 @ 09:21:59
Postat av: syster

hallå, du måst uppdatera bättre! ;)

2008-08-20 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback