seriös blekfis!

image249

alltså helt seriöst. varför föddes ja som en svenskblekfis?
och ja vet att therse och emelie också är svenskar men dom är ju inte lika blek som jag!
haha, kanske beror de på att ja står brevid dom som ja blir extra blekfis eller så är de kanske för att ja inte sminkar mig me färg utan mest bara naturell saker eller helt enkelt för att ja vägrar sola solarium?
hmmm, ja tror de är för att ja föddes som en riktig blekfis.

sen får man lov att vara självkritisk när det ändå tas en sånn här blekfisbild på mig.
jag har 1. fått mina tänder ännu sneare än vad dom var innan. 2. blivit massvis rundare i ansiktet och 3. har ett förfärligt fult hår.
(vart haru dredsen?) haha


iallafall, jag saknar er hemmet.
jag saknar hela dorotea nu.
jag saknar våren och bara känslan att gå kronhöfersvägen runt me mamma och ha stegräknare på oss och stavgång.
jag saknar att få solen i ansiktet och jag saknar framförallt att kunna cykla.
dock inte i motvind för de suger.
jag saknar känslan av att ha ett hem och jag längtar tills jag har något eget att kalla hem.
mitt hem.
de blir mycket tjat nu om att ja vill flytta hitta en lägenhet ochsånt.
men hey, de är de som ligger nästan prio ett nu.
jobb hinner ja få.
pengar har jag.

men en sommar i dorotea får ja ta om de blir så.
jag klarar mig!

<3









Kommentarer
Postat av: jennie

men snuppan!! om du också går ut när det är fint väder så kanske du också får lite färg. hihi! love ya

2008-04-10 @ 11:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback