senaste nytt.

image290

image291

vi är ena jävla snygga träsktroll. real deal babe!
vann maskeraden gjorde vi också! mys tjejer!!!


   
kastade av mig min pärsäck/sko och återfann den på bartenderns huvud gjorde vi också.


dagen efter drog vi och lade oss uppe på flatruet och stekte, underbart.
  
alla borde vara på flatruet någongång i sitt liv.
snacka om ökensnö.


nu gör jag inte så mycket mer än att längta.
inkasserade 12tusen denna månad också.
grattis anna. på min 20års dag på fredag. lön, YEAH!

nä men ja jobbar nu imorrn kväll.
fredag lunch.
lördag & söndag kväll.
ledig måndag,tisdag.
onsdag frukostlunch.
SEN ni! som jag har tjatat.



uppdate: jag måste jobba ikväll. KUL me min lediga kväll som vi skulle se film och mysa!
men men, ja säger bara #"/#&!/"&!")=!)(UI"%&!"&/(!)

Kommentarer
Postat av: Tess

Sorry vännen att du måste jobba...inte alls min meningen :(

2008-04-23 @ 19:59:36
Postat av: Lindas krypin

Vilka snyggingar!!

Postat av: Nina

Mahah, så jäkla snygg ni va!

2008-04-25 @ 16:51:25
URL: http://ninanajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback