jävla muppgrannar!

Oja, inatt var det nära bristningsgränsen för min del.
usch och fy för er!
så nu ska ja strax släcka ner och sova så man kanske får sova inatt istället.

sitter just nu och tittar på sverige pussas och kramas. vilket jäkla program. haha.
björn gustavsson är ju bara så söt.

vad har hänt då sedan sist?

40dagar tills jag åker hem.
31dagar tills vi slutar jobba.
23dagar tills jag fyller tjugo.

igår var jag på massage uppe på villan. gunsan masserade mig och de var hur skönt som helst.
har behövt massage så länge nu så de va behövligt. dock är ja stel som en pinne idag och de gör rentutav ont att ta på axlarna.. haha.
har jobbat frukostlunch nu två dagar och så även imorrn sen är jag ledig tills lördagkväll! halleluja!
inte för ja kommer göra någonting kul för de finns ju inte så mycke att göra men de är skönt att bara vara.

längtar tills jag får köpa påslakan på ikea. faktiskt, de längtar jag enormt till.
fylla min säng me matchande påslakan, örngott och sånt. ååååååh :D


nä nu ska jag nog ta och sova.
puss och kraaam!
image243

image244
mm god julmat


image245
mhm,  ha för mig att mitt mål var att skymma cilla.. haha, skål



nejfan! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback