fredag, en ledig fredag.

oja, det känns jättebra.
har varit ute och gått en promenad med johanna och sen tog vi en lunch på loftet.
de var mysigt och tack för en bra pratstund. skönt att prata av sig lite.
blir lite sånt här faktiskt.

men nu är det inte länge kvar och jag längtar som tusan.
håller tummarna gör jag också.
de hoppas ja ni också gör för mig att de ska gå bra framöver.


ledig två dagar nästa vecka också! halleluja.
nu går vi mot rätta håller.
nästa vecka kan jag faktiskt säga.. bara två veckor kvar ungefär!
hoho! :D


puss &kram, blir en myskväll me mig själv ikväll. ska ta mig en långpromenad och fundera ut.

pussssssssssssss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv! Det var riktigt trevligt o hoppas vi kan göra det igen! Du är en BRA tjej!!
Syns imorrn =0)

2008-04-04 @ 15:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback