usch...

jag tror seriöst.

ingen har känt samma känsla som jag imorse.
helsike!
först vaknade jag och var så förbannat trött, alltså, jag orkade verkligen inte hä upp ögonen och började nästan grina därför. kolsvart var de i rummet och jag letade framför mig efter mobilen för att se klockan men hittade ingenting efter ett hopplöst försök. fick starta tvn för att få lite ljus . trodde verkligen att jag började.
gick upp på toa och höll på somna där, orkade knappt gå därifrån.
märkte att shit va mörkt de börjat blive ute och gick in på rummet. hittade mobilen och såg med glädje att klockan bara var halv fem, och jag skulle upp halv sex ju.
så jag hann bara se sängen igen så sov jag, vaknade fem och trodde ja skulle upp men fick somna om igen, vaknade nu sedan halv sex precis innan väckarklockan gick av stapel och nu sitter jag här.
så förbannat trött att en människa inte ens ska vara.
jag bara längtar tills jag slutar klockna fyra så jag får slänga mig ner i min säng och bara sova.
jag måste sova!!!!
jag måste börja ta vara på mina få timmar, detta fungerar inte, shame on me!
nä, nu börjar jag.
puss (och ps, idag får ja min nya mobil) =D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Ja nu är det nog dags att du börjar tänka på din hälsa. Sömnen är jätteviktig, för sover du inte tillräckligt, så kommer du garanterat att åka på nån riktig förkylning, för att kroppen är helt slut. Så ikväll släcker du tv:n och stänger datorn senast 23.00, och sover! Punkt slut! kram från mamma!!

2007-09-12 @ 12:22:38
Postat av: Moster

Hej gumman :-)
Ja, nu säger moster ifrån också :-) Se till att lägga dej i tid ikväll och ligg inte och knappa på din nya mobil alltför länge.
Kramar från oss på Timotej!

2007-09-12 @ 20:49:17
Postat av: *anonym för omvärlden*

låter som en efterapning, men sov lite o dröm om mig le någe..*ler*

2007-09-12 @ 22:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback