tisdag.

Hej hej!
jag tog mig ett moget beslut ikväll och jag ids int flytta härifrån.
orka..


jag tror min otur bara kommer automatiskt, inge skrockfullt här.

image89

tänkte bara bjuda på en bild här ikväll.
så glad har jag varit hela kvällen, är så sjukt danssugen och bara mår gott hela tiden.
dock har jag frulle hela veckan och måste stiga upp 05.30 men glad är jag för det.
kommer sluta på 220timmar denna månad,
och ändå tycker jag ja har haft de lugnt med mina fyra lediga dagar!

haha..
ah de blir bra <3

nej nu måste jag sova.
har ju som sagt frullebulle me bästaste cilla :)


PUSS och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej snygging! Roligt att läsa att du mår bra, trots att ni jobbar som fan! Snart får du komma hem, så får vi skämma bort dig lite och passa upp dig istället!
Kram

2007-09-26 @ 07:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback