Nu FLYTTAR JAG!!

Hej och Hå!
Imorrnkväll flyttar jag ifrån nummer 13! jävla nummer tretton!
usch och spy på det!

Hur stor chans är det ungefär att man blir stucken av en geting inne på restaurangen back på ryggen?
jag stod och tog en beställning av fem stycken och kände något störtade ner innanför skjortan.
och hellavelte va de sved och han stack mig två gånger och jag gjorde inte en MIN!
fortsatte ta beställningen och de gjorde så förbannat ont, getingjävel. Nu svär jag lite också men de är verkligen maximal otur här lixom.
Så ja började smått slå mig på ryggen för att förhoppningsvis ta död på den och dom började fråga mig om de var ett djur.
haha, jag ursäktade mig och gick in i köket och tog av mig skjortan och getingen ramlade ner på golvet och ja dödade den!!!
såå Pelle fick dra ut taggen också för den satt kvar.
typiskt.

De roliga var att de var precis, nästan precis på millimetern samma ställe som getingen bet mig under studentveckan och de vet vi ju alla hur de gick. haha.


nä men så är det.
nu ska jag sova, ska ändå upp innan halv sex hela veckan så ja bör TA igen redan nu.



PUSS! och tack Andreas för en underbar vecka! Ibland behövs bara lite annat folk för att man ska trivas igen.

 
YESbox, nu är de prick två veckor kvar!

Kommentarer
Postat av: *anonym för omvärlden*

kanske inte så anonym längre, men men.
puss på dig! omväxling förnöjer ;) snart igen...
jag gör allt jag kan..

2007-09-24 @ 23:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback