nej jag har inte gått och villa bort mig.

utan de har bara blivit så att latheten har sugit in igen.
men jag har nyss talat med min mamma nyss och nu måste jag skriva massvis somsagt.
HEJ HEJ mor och far!
OCH HEJ HEJ SYSTER som undrade vart jag varit.


idag har jag varit på relax i ramunberget, har ångbastat och badat och ätit ölkorv.
de var väl rätt mysigt, iallafall att basta för de var uberskönt.
sen for vi på restaurangen och åt.
åt lammrostbiff med potatiskaka och rödvinsky med timjancream.
de var ubergott och sen fick vi vitchokladmouse och de var mycket gott.
+ en kopp choklad unnade jag mig.
MUMS men som sagt, jag var duktig hela tiden!
alla andra drack vin, öl och whiskey, men int ja. ska verkligen hålla igen på allt sånt skit nu för tiden.

nä, jag måste fkatiskt sova.
jag har ju skrivit en sväng iallafall. ska upp 05.30 imorrn, suck.
men men!
PUSS och kram!

I miss you sooo mutch allihops. <3


Kommentarer
Postat av: paps

jag läser! sköt om dig

2007-09-19 @ 10:40:51
Postat av: Mamma

Hej gumman! Saknar dina små berättelser!
Kram

2007-09-21 @ 07:40:35
Postat av: Cissi

Hej hej. Det var länge sen. Hur är det med dej uppe i kylan??? Puss puss

2007-09-21 @ 20:27:10
Postat av: Cissi

Hej hej. Det var länge sen. Hur är det med dej uppe i kylan??? Puss puss

2007-09-21 @ 20:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback