Jag och Cilla goes famouse!

Hej Hej!
haha, jajjemensan.
ni tittar just nu på funäsdalens nya bloggare.
jag och cilla ska börja blogga på öp? hmm, någonting om funäsdalen/hotellet och allt bara i vårat liv.
och sen ska vi få en helt egen sida i ÖP med bilder och en interjuv om oss dessutom.
yeeaaaah, kändisar här. HAHA



nä, tänkte bara skriva att nästnästa måndag åker jag hem! HEM HEM HEM och blir hemma i minst 2veckor.

och ikväll ska jag och cilla ha en förtjänarkväll och basta, bada jacuzzi och simma en sväng.
de förtjänar vi efter dessa dagar.
fast dom är inte ens nära på att vara slut så de är en bra sak.



NEJ MEN KÄRLEK till alla! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jupp, de förtjänar ni, bra där...

2007-09-27 @ 01:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback