inleder med ett förlåt.

klockan är över elva och här sitter jag.
imsorry.

men jag är på väg..



hittade lite ubersnygga jackor ikväll som hade suttit underbart. hoh.



Toggle Parka With Hood Hooded Gathered Waist Coat
mm, en sådan ska jag inskaffa någongång i mitt liv.

nej! nu ska jag natta.
puss och kram! jag SAKNAR er hemma just nu så fruktansvärt och vet inte alls hur man ska klara sig i vuxenlivet så här familjekär som jag är. tror mycket är för vi bor i ett träsk, är upp me varandra dygnet runt och jag trivs jättebra med alla här de är inte de. men vissa dagar vill jag bara hem..



ah, skitsamma.. godnatt!!! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Det är fullt normalt att längta hem. Det hade nog varit annat om du haft eget boende. Men det är tur att du är en fajter! Jäkla snygga jackor hade du hittat! Oj va du ska vara pigg när du vaknar idag, om du kom i säng så tidigt :-)
Många kramar!!

2007-09-13 @ 07:30:52
Postat av: papps

puss puss

2007-09-13 @ 12:13:03
Postat av: Emma

;D visst är det tråkigt när man känner man måste spara pengar!! De där jackorna skulle du passa jääääligt bra i!! Sakna dig massa! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback