hej pappa och hej mamma!

Dear Family!
jag vet att ni har väntat på ett inlägg nu massa timmar! och nu kommer det finally ett.
har bara jobbat senaste dagarna och inte orkat.
men eftersom jag betalar av min dataskuld med blogginlägg bör ja ju öka takten lite. Haha! ;)

nä, men hur mår ni där hemma? jag saknar er supermycket här nere.
 och pappa! du måste skicka ner lite bilder till mig så ja kan hänga fast dig här breve mamma!

annars då, har de börjat snöa hemma? de ha de gjort här på fjälle.

har städat mitt rum idag också, hittade väldigt intressanta saker som melonskal. mhhhm, feels like home.

nej verkligen inte! MEN! nu är de bokat iallafall! ja och cilla drar in på hotell i umeå 12-14/9 och myser!
mys mys mys! hoppas på att få vara hemma lite mer än två veckor så man hinn bli less på alla.
nu saknar jag faktiskt bara massor, men som sagt.
jobbar varje dag så man hinn ändå int me dagarna. nu är de bara 24dagar kvar! och ja minns att nyss var de över 40dagar så de går undan.

och ah, vad händer.. min nya mobil är iallafall jättefin och bra!

de var väl lite iallafall.
ska lägga mig och se på smällen nu och förhoppningsvis somna och sova massvis me timmar inatt!!!!!!!!!!!!!!
hääärliga tider. och sen ska jag ta en sjukt lång promenad och bara mysa!
sen ska ja följa me cilla till tältet också och kik lite, tro hon skull köpa lite nya handukar.
jag har bara två handukar men de fungerar bra.
har inte så mycke kläder heller men ja har nästan bara på mig mjukisbyxen när ja är ledig så.

 nää, nu ska jag gå. har ju skrivet ett inlägg iallafall.
och till min trogne läsare; jaga lugnt pappa!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Jag är också trogen läsare......

2007-09-15 @ 13:18:14
Postat av: Mamma

Ja det är tur att du betalar av på datorn :-)
En jättekram!

2007-09-15 @ 16:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback