Hej mitt vinterland.

Välkommen till Funäsdalen!
här blåser vi antingen bort eller fryser ihjäl.
nä men vilket seriöst fisväder det är idag.
jag tänkte ta värsta långpromenaden och de ska jag göra snart när jag orkar.
men de är så förbannat kallt ute! USCH! visst är man norrlänning men de är aldrig kul tills kroppen inställt sig på kyla.
därför lyssnar jag just nu på I´m yours- Jason Mraz
för då får jag tillbaka värme och sommarkänslor.




som sagt är jag superledig idag. Häääärliga känslor.
nästa helg kommer 110st gymtanter som stannar hela helgen, då blir de jobb och jag har blivit utvald till restaurangansvarig. blää, jag har aldrig ansvar för saker. och de finns anledningar till varför också.
men men, de ska nog gå bra.
jag har ju fler där.

återtillbaka till kylan, vi for till tältet idag också.så då inskaffade jag nya strumpor och ännu en filt för de är faktiskt sjukt kallt inomhus också och är de kallt nu redan i september hur kommer de då bli i december. så, en filt var bra val.


såg filmerna på smällen och simpsons filmen idag. båda filmerna tyck ja var jättebra. dock kanske som cilla sa om simpsons så var den alldeles egentligen för allvarlig. man är ju så van vi avsnitten där allt är bara.. ah.
skitsamma, den var bra iallafall och jag somnade inte .


mamma ringde och väckte mig imorse, fasten hon skulle ringa till pappa så de blev inge långvarit samtal.
gick på dass och sen la ja mig igen och slog på simpsonsfilmen och somnade påengång.
 men nu ha ja sett den:D


nä, nu har jag gjort dagens inlägg också.
har inte hänt allt för mycket så ja har väl inget egentligen att skriva, förutom att de bara är 23dagar kvar nu!!

PUSS & KRAM





Kommentarer
Postat av: papps

höll på blåsa bort uppe på myren idag! men det blev 3 st älgar. nu har vi bare 3 kvar.

2007-09-15 @ 18:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback