haha.

Hej Mamma!
Jag vet att du förväntar dig ett långt inlägg ikväll men jag känner faktiskt hur sömnen sakta tränger sig fram.
Känns int som ja har jobbat kväll ikväll heller, fick ju stänga och gå hej redan tio över tio.
sen råkade ja låsa in min träsknyckel i köket och eftersom ja lånat ut min nyckel till restaurangen så fick ja ringa tjejerna och komma ner med den:)
sen åt jag en skål med fil och flingor. och de ska jag väl sluta med också, men man blir lätt hungrig på kvällarna när man int äter i någon riktig ordning här.



hmm, ja har faktiskt inte så mycket att säga ikväll.

kan ju bara visa omvärlden att mitt lår just nu är rätt okej, ser rätt shysst ut..



                                         
   





Kommentarer
Postat av: Anonym

lite naken hud..*ler*

2007-09-09 @ 04:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback