godmiddag gokväll fru arne

usch vilken morgon, tråkiga frukost och dryga människor, dock kammade ja hem lite pengar som ja fick av gäster som uppskattade mig igår på kvällsserveringen och de gillar man, uppskattning.
dock känns de lite lustigt när dom stoppar pengar i handen på en så här "utanför serveringen" ..
en sak är när de kommer som dricks, men men..
tacka och ta emot,de var ju de som gav mig mat på bordet idag så.


klockan är snart två och de betyder 3timmar kvar... hugaligan, ska försöka hinna me en kort promenad också.
känner bara för att ta på mig mp4an och gå en sväng.
behöv int vara någon lång sväng bara få lite luft.
annan luft än va man får i träsket eller i restaurangen... har ju som tillbringat senaste veckorna enbart där.




annars är de lördag och ja köpte mig en stor godispåse men nu ha ja ätit lite och slängt resten, usch.

Jem - Once in every life time

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback