frihet min herre

yes, de är ungfär en känsla jag har ikväll.
vi bytte bort våran kväll ikväll ja och sandra, var bäst så.
skulle ni sett oss imorse på frukosten hade ni gjort samma sak.


och sen firade vi att vi klarat av dessa dagar sedan torsdags me tacos ikväll.

de var gott och magen är fullare än på länge!



veckans schema är sköööönt; om man bortser från att ja ha lite kvällar men hey, that´s what i do.

kväll, lunch, kväll, lgdig, lunchkväll,frukostkväll, ledig. LEDIG två dagar nästa vecka.

värsta lyxet här ..



har nyss lega och kikat på en film också, och blödig som ja är blev jag jätteledsen. brukar inte grina så ofta till filmer men nu på sista tiden, bara till sjöjungfrun och pocahontas grät jag massvis.

de hänger väl ihop med sömnbrist hoppas jag?;)

haha



idag är det 36 dagar kvar tills jag får åka hem.



har insett att jag saknar lite saker här i rumme, en matta och en blomma. en stor blomma (som den i fönstre hemma)
på tisdag kommer cilla hem hit också, de ska bli kul me lite mer folk i träsket än bara jag och sandra, klagar dock inte för vi går bra ihop men cilla är alltid saknad!!!!!



näpp, i love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback