en uppdatering och bildvisning som hette duga.

Hej Allihopa.
Nu är jag här igen, har varit väldigt off på sista tiden men som sagt, har man främmande så har man främmande.
ohyffsat att sitta här då.

Kan börja med att säga att vi har gjort allt fel idag! HAHA!
helt sjukt från början till slut.
De är så att hela hotellet är abonnerat just nu med 110st damer som gillar att motionera så dom är ju här.
så idag klockan halv sex steg ja och cilla, jennie upp och skulle laga maximalt med mat. shit va dom där tanterna äter!! jaiks!
Iallafall så skulle vi också fylla på alla deras termosar me kaffe, choklad eller annan typ hett vatten.
och så råkade ja som klumpig ja är slå ner en termos som gick sönder.
gammtermos från 10talet som hade glad inuti så de förstod man ju nästan att de skulle hända.
bläää och shit tänkte jag.
men då skulle ja ringa till ica och hörde om ja kunde få komma förbi lite tidigare och köpa mig en ny termos till henne då.
så ja slog ju 21007 och väntande.
en dam svarade och jag förklarade att ja hette anna och kom från hotell funäsdalen och att det hade hänt en liten olycka och jag undrade om jag kunde få köpa en termos av dem.
HAHA! då svarar hon: nää jag har bara min egna termos .
HAHAHAHHA! då har jag ringt upp till rumsnummer 210 istället! HAHAHHAH!
och va hon måste blivit brydd, klockan sju på morgonen ringer hotelltelefonen och någon frågar om man får köpa en termos.
och hela dagen ha varit kaos. de ha kanske inte märkts utifrån och de är ju bra men shit.
skulle kunna skriva en hel roman me vad som har hänt idag men jag avstår. HAHHAHA

tänkte lägga upp lite bilder och summera helgen hittils.




I måndags drog jag och cilla och panta.



hon fick ta storkassen och ja tog en liten.


vi hade lite kul vid fruktkylarna också.


Sen kom tisdagen och vi hade avslutning för Sandra och Violetta, drog till ramunbergshotelle på relax.
de blev ölkorv och öl.


Sen blev de onsdag och då for jag och cilla på vinprovning så vuxna som vi är. Men god mat var det!! :)



Sen visade vi andreas hur en fjälltopp ser ut och smakar!



Sen joinade Pelle oss i baren.



Jag och cilla snyggade upp oss (som vanligt)



SEN blev de ett hopp tills fredagen och de blev CILLAS DAG!!! hihi, 19år!! <3



Så glad ser hon ut i disken;)


Johanna kom ner och visade hennes vita tänder också.



OCH SEN blev de Lördag (idag) och Jennie jobbar!! =)




Så, de var lite bilder.
Snart börjar ja igen och då ska vi köra bål för 110pers, samt chips och mingelsaker.
hoho sen blir de trerätters till dessa damer och en massa galej och upptåg.



nä, nu ska jag göra någon nytta.
Saknar er fruktansvärt där hemma!!!

PUSS & kram!!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vännen! Superkul att få se lite bilder! Givetvis saknar vi dig oxå! Men du livar nog upp Funäsdalen, så då får vara glada som har dig där!
kram!!

2007-09-22 @ 14:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback