Dagen till äran.

Yes, imorse kl 09.15 öppnade jag ögonen.
Vi drog till Sveg idag också så där hucksflux, och for på nyöppnade dollarstore.
härligt att göra någonting annat än att bara vara här i funäs.
köpte typ bara en massa vuxensaker så man känner sig ju lite äldre

typ, tvättmedel, shampo/tvål och sånna saker som man vet att morsan brukar köpa.
men men, sen fyllde ja ju faktiskt vagnen med andra saker som filmer, ljuslyktor, väggkrokar, hårspännen och typ tandkräm.... ah lite örhängen och scarfer också.


man vet ju aldrig när man får tid att köpa sånna saker igen :D (tvättmedel för billig slant tänkt ja på)

Vi svängde förbi Jennie också i hede och hälsade på henne på hennes harrypotter skola.
tror nog folket där inne blev lite paff när ja och cilla klampade in och frågade efter toan..
haha..


                                                                                                                 
 
här ser ni mina nya ljuslyktor, tyck de var riktigt fina.
kanske int passar int så bra här i träsket men haha.. vafan!

 
sen har vi en ubersnygg cilla här som ?sovde? nää hon påstår motsatsen men hon vilade hårt kan vi säga.
sen en snygg bild på mina fötter. haha.(fötter som behöver fotvård) så ni är sjukt välkomna att hjälpa mig om ni vill.
hoho.
sen skull ja behöva en riktig massage för så fort ja bär tallrikar nu så värker det i axlarna..
inte bra inte bra..


hmm..
måste skicka efter en klänning också för vi ska ha klänningstema den 19september då vi ska ut och äta med sandra för de är hennes sista dag.
så hon får välja och då blev de klänning och gomat borta på pinnen typ.




ska kolla lite efter klänning, man kan ju kik iaf!
PUSS! och godnatt!
jag saknar er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

färg?, snitt?, hur ska den se ut..? *ler* klänning e fint...vit ikväll var de va..=)

2007-09-09 @ 04:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback