bowlingqueens.

Yesbox, de skulle man ungefär kunna kalla jag och cilla ikväll.
haha..
har varit och spelat bowling ikväll. vi HFare mot några andra..
kan ju bara säga att de gick ju bra.

hoh.



mm, snart har jag gjort hela min vecka... snart snart bara en frukost imorgon kvar.. en kväll på lördag.
sen finally LEDIG söndag.

har verkligen skaffat mig bloggtorka.
har ingen aning om vad jag ska skriva heller.
jag vill bara skriva ett inlägg åt min kära mor. ge en kram åt min far och en stor puss till min syster!
I LOVE you.

snart får jag komma hem och krama om er massvis och bara mysa i två veckor ungefär.
och mysa me bästa cilla också i ume en helg på western inc? hotell iaf!:D

tänkte däremot bjuda på en underbar dag tillsammans med cilla.
höst höst och höst.



nu är det höst, and damn you but i like it.


puss och kram! snart frulle cilledill:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

frulle-bulle! PUSS

2007-09-27 @ 21:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback