bildfredag.

image95
hittade denna bild när jag var inne på malgomajsskolanhemsida.
åh .. wonderfull! <3



image96
sen var vi på ica ikväll och titta! KATASTROF!
har någon smakat den överhuvudtaget? kaviar + banan = ICKET!
de kan ju inte stämma ihop.
MEN man ska väl ta och testa den någongång kanske.

image97
Sen bju ja på värsta outfiten idag. HAHA!
Televerket 4life! <3




Jobbade bara frulle idag. kändes lite ovant.. slutade halv 12.. städade hela rummet och tvättade all min tvätt.. that´s good.
har fortfarande inge roligt att berätta.
vi skulle sätta igång att blogga idag vare sagt men de ha vi int kunna gjort för hon tjejn på ÖP har inte skickat lösenordet så.
men men, de kom:) nu är det snart måndag och då är de värsta nedräkningen!
SNART Norge/Hitra och sen hem till dorro.
finally!
de är inte så att jag rålängtar hem utan de ska bara bli kul och skönt att träffa alla och sånt.
jag saknar ju er.

och SARA! why? varför svarar du inte? vi skulle ju pratas vid ikväll:(



aja, ska se föräldrafritt nu.

såg the guardian nyss och shit, BÖL-anna är jag..

Kommentarer
Postat av: syster

sorry, ha varit och spelat poker, och haft mobilen hemma :(

2007-09-29 @ 01:22:37
Postat av: Anonym

miss u much, my sessy...=)

2007-09-29 @ 03:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback