årets fjällvandrartur.

    

första bilden på väg upp, andra fortfarande på väg. där ser ni också berget vi gick till.
ungefär...2mil haha

jadu, så ligger läget till. jag och sandra drog på våran lediga dag tillsammans ut och fjällvandrade på skarvarna.
och de blev en lååååång sjukt tröttsam tur, 3½timme ungefär var vi ute och stravade i gyttja och nedsjunkmark och usch, men de var kul :D haha.. de var en skön tur också och jag är glad att vi for.
dock halvvägs upp för skarvarna blev de för jobbigt och låren värkte och vaderna lika så så vi vände.. och de var väl en hemfärd som hette duga. haha!
under ett tillfälle stod sandra omringad av träsk och gyttja på en tuva och kunde inte gå någonstans utan att sjunka ner till knäna. så ja sprang runt henne på fast mark och tänkte leta efter ett rep. hoho

nä, men vi tänkte ta en kortpromenad bara så vi tog me oss vatten... men hungern satte i sig och de blev nog rätt många blåbär på vägen.

ah, vad annars, har badat jacuzzi också ikväll..
och imorgon får jag min nya mobil. wehooo

nä, jag vet inte vad jag ska skriva.
har tappat suget totalt.
 men de kommer tillbaka.
jag måste bara ta itag med allt.



puss och jag älskar er där hemma! snart ses vi

27dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback