lite nostalgi och ångestladdning.

godkväll!

yes, som sagt nu sitter man här hemma <3 kära dorotea.
har hunnit träffat de flesta utom momma och moffa men dom ska vi hälsa på efter vi ätit snart.

satt och tittade igenom mina bilder på datorn här och snacka om ångestklump jag fick i magen.
FY vad jag har blivit gammal.
de känns som alla roliga tider är slut!!!!
visst är fallet inte så men de känns seriöst hemskt.


PASSA på att njut av fulla drag av skolan och skoltiden, de är de bästa i livet nästan.
image98
sen kan man väl få sig en dos ångest också över att se hur mycket man lagt på sig under åren. haha..


image99


jag saknar bara tiden då man la sig tidigt för att orka stiga upp klockan sex, klä sig och gå ner till bussen.
jag saknar tiden då jag och emma hyrde filmmaraton ofta och bara mös
jag saknar josefine och alla våra stunder.
jag saknar hur vi tjejer var i högstadiet
jag saknar så mycket och önskar man kunde få uppleva det igen.


MEN. jag antar och hoppas att livet bara har börjat. att den bästa tiden kommer.


Kommentarer
Postat av: Sofi H

ååh. sötaste ni var då ;)

Postat av: Emma

Oj, värsta goa inlägget!

Men du näe. tog dom med mig?! dooh.

Men när ska vi se film?! ja måste ju inte missa dig denna gång du är hemma!!!!

2007-10-15 @ 09:25:37
URL: http://ekaws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback