kvällens reflektioner.

jag kan börja med att skriva att jag bryr mig inte om att desperates housewives är lite dyr och så.
jag ska ha den! jag kan inte motstå helt enkelt.
kan man bli sjukt galen i en serie är det den, så är det bara.
så nu bokar jag den.
de får bli min unnar nästa månad.

så, nu vet ni det.

sen kan jag ju också erkänna att jag sitter här och småäter.
hittade en ask med ubergoda tomater i kylskåpet som bara skrek att jag skulle äta upp dem.
men jag valde mellan dem och en stor tårtbit så lite creeds till mig iallafall.

så nu vet ni det.

"du är en stor tjej nu" sa min moder och jag erkände. yes, jag har tatuerat mig.
vilken lättnad att berätta, hade tänkt tiga om det i år.
men men.

så nu vet ni det.


sen kan jag också erkänna att jag längtar tills jag har mig något eget.
ett eget ställe där jag har mina saker, alla mina saker.
där jag bara kan krypa ner och mysa.
ett bra jobb och en fin liten lägenhet
men tills dess trivs jag bra här hemma, jag har ingen brådska härifrån.

vill man härifrån tar man sig härifrån, de finns inget som hindrar en.

så nu vet ni det. jag gillar dorotea.


jag gillar också att jag börjat umgås med emma och emma igen.
var ett tag där då jag tog avstånd från alla.
men hey, varför ska jag avstå från sånt som gör mig glad? (tänker på tårtbiten)
HAHA nä, jag ska inte äta något.

sen så ska jag börja röra på mig mycket mer när jag kommer tillbaka till funäsdalen.
ska ta med mig mitt gympapass och sånt så nu du cilla blir de svett!
ska väl ta mig i kragen och försöka få bort dessa överkilona.
usch för er.

så nu vet ni det också.


Men annars kan jag bara summera mitt liv som. bra


vi pratade om det ikväll jag, cilla och lena (cillas mamma) och ser man tillbaka på vad alla gamla klasskamrater hittar på just nu så ligger vi jäääla bra till.


tack cilla för du och jag är bra! <3 godnatt!



nu tänk ja lägga mig och se sex and the city sen kommer min favoritserie också. two and a half men!




puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite snyggare utan plast, hur snygg som helst på plats ;) stå på dig raring...

2007-10-19 @ 09:37:33
Postat av: Cilla

We are great!

2007-10-19 @ 10:16:23
Postat av: Moa

Jag längtar och hoppas att vi någon gång kommer bo lite närmre varandra! Jag tycker fortfarande att du ska ta och komma hit till mig när du är klar i funäs ;P Om inte annat får du hälsa på mig i (förhoppningsvis) vår nya lägenhet. Like you a lot babe!

2007-10-19 @ 15:57:53
Postat av: Sofi H

haha.. jag tror våra skratt gjorde han tillräckligt illa till mods :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback