känns som en evig jäkla sjuk seeeeg väntan.

godkväll mitt folk.

vilken kanonmysig kväll jag har haft det ikväll.
kunde inte nog haft det mysigare.
tack <3

har inte skrivit här på ett tag nu och visst har det hänt saker.



ihelgen var jag och cilla i umeå och hade en jättemysig helg. hotell, shopping, utgång och vänner!
var jättekul att träffa alla och jag längtar redan tills vi kan börja umgås mer regelbundet igen!

shoppade en massa och massvis me pengar rök, men heey jag jobbar ju flera 100timmar i månaden för att kunna unna mig sånna här avbrott! så de var int mer än rätt.


nu går jagmest bara runt dagarna lång och väntar på ett samtal från funäsdalen som gör att vi måste packa och åka iväg med våran bil...  och denna gång kan de bli en sjukt lång period också.
men jag hoppas! och hoppas! att vi kanske får återkomma nu i november och kunna hänga me ut på halloween här i dorotea för de är ju nästan höjdpunkt.

har iallafall börjat se mer och mer positivt på att fira jul på hotellet med cilla.
tror vi kommer ha en underbar julafton och mys kommer det vara där som tusan!


nä, funderar på att gå och sova nu, men som vanligt måste ja kika på två och en halv män innan ja lägger mig för de är ju bara så uuuuuuberbra att man dör!



puss på min familj och mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback