funäsdalen.com

ohyes, såg ni oss idag på roomservice eller? hoho, jag såg iallafall
1.hotellet
2. tidningen som dom stal ifrån oss på frukosten
3. mackor som var från oss

SEN kan jag ju avslöja värsta saken. haha inte fan sover dom i husvagnen också ni som trodde det.
nej nej, dom sov så gott i vårat hotell hela veckan så.

oja :)


nä, har jobbat frukost-lunch idag och de har gått bra.
dock har jag värk i benen som gör mig onekligen svag. (onekligen HAHA)
nä men seriöst. jag har gåproblem och de värker precis hela tiden.
när jag står, ligger eller bara går.
knäna och benen och fötterna.
snacka om att man tappar allt på bara tre veckor.
nu måste jag ju vänja min kropp att stå typ 10timmar i rad per dag.


aja, halloween? hoppas på bra väder annars blir det trist..
trist trist trist..



sen har det snöat idag också, STOR snöat och lagt sig och jag tror banne mig att detta är början till vintern.
allt är ihoptryckt och vägarna,skogen och till å med på sjön har det landat vit snö.



och sen så kan jag ju bara säga ännu en gång!! MUMS för vårat jobb.
nästan så man överväger att ta på sig lite smink.



hoho nä kärlek till er alla!
nu ska jag sova min skönhetssömn och tänker inte stiga upp förrens klockan ringer 10.00!!!!

imorgon har vi dock en bokning på ett gäng norskar som ska ha trerätters och sånt så de blir nog en rätt skön kväll ändå. vet inte om vi har öppet för allmänheten imorgon men de tror jag inte, SMURRA va skönt.



näppps, nu blir det myggan för hela slanten och ihelgen tänker jag dra in en till säng så de blir dubbelt här inne.
vi är ändå bara tre som kommer bo här i träsket under vintern så då är de typ 1000sängar över så varsågod anna.
njut av en dubbel.

så nu är de bara tanka bilen och komma å hälsa på mig där hemma!!




<3 pussss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman! Ja du kanske skulle ta och lägga på lite mascara! :-) Ni verkar ju ha hamnat mitt i gräddan hahha! Kram

2007-11-01 @ 14:17:34
Postat av: Vanja

Utmanad i min blogg:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback