Dear Diary.

Måndag 1/10

Nu återstår bara två arbetsdagar kvar och jag har verkligen inge tålamod kvar!
jag måste härifrån nu och ladda upp mina batterin lite.
jag tål inte människan! jag tål inte människor här.
jag måste bara få komma hem en sväng..
krypa ner i hotellsängen med cilla och bara njuta av att inte vara i träsket!

uuuuuuuuu och så har jag frukost imorgon med ca 20personer..
så jag ska väl ta mig ann tvättstugan när jag har tid, och sen ska vi storstäda baren också.
men alla jobbar imorgonkväll också så ingen har tid att hjälpa mig heller.
vi kunde ha gjort det ikväll men ibland orkar man bara inte, vi valde att gå och titta till byggkillarna istället.
och de gjorde vi rätt i :)



sen har våran blogg kommit upp på öp nu också.
http://www.op.se/parser.php?level1=157&level2=702


sen har jag hittat en underbart bra låt också.
Aiden - We sleep forever



mm, det var ungefär allt för idag.










jag längtar hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback