vilken kul söndagskväll.

haha, vilken kulkväll vi har haft de ikväll jag och cilla.
två enstörningar me lite att göra.


så vi drog på oss täckbrallorna och vantar och gav oss ut i snön, skottade lite och sopade av bilen.
sen efter de åkte vi lite pulka och de gick väl inte allt för bra för cilla däribörjan tills vi begav oss mot långbacken ner till sjön, jises där snackar vi pulkåkning i högsta grad.
hoho, sjukt kul iallafall;)

så nu sitter jag här, tokpigg och göralös.
har gjort lite värskapsprov en sväng men ja har så sjukt ont i röven av att bara sitta här så ja ska nog lägga mig och se film och förhoppningsvis somna.
steg ju som ändå upp halv tre, åt lite pölsa till frulle och sen ha ja inte gjort någe mera.
vi va och handlade lite apelsiner (för drickspengarna) nu gäller de att spara så man ha råd att betala sin böter. hoho
har iallafall hängt upp den här på väggen som en lite trofe, rätt shysst annars.

justjust, även om de var igår så GRATTIS på farsdagen pappa! you´r the best! (pussochkram)

och så var det plötsligen en helt ny vecka. bara två veckor kvar sen kommer de fler folk hit.
de känns bra att köra igång igen.
och så får vi en praoelev här i slutet av veckan också, jeeya. de ska ju bli intressant, dock jobbar vi bara lunch men de kan ju vara kul.

och sen en sak som alla ni kan tänka på.
tjänande - helhet - ansvar - omtänksamhet - kunskap - dialog.
detta är värdskap. så blir man en bra värd.
BJU på er själva.



oja, de ha ja lärt mig ikväll .
och att hela detta område har 114nedfarter och den 26april är det afterski 1000.
då är jag 20år också för den som inte vet.
ohyeees.


nä men skitsamma, de är ju bara en massa dynga som kommer just nu.




men men, palla och sovgott!

puss familjen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback