utmaning.

Jag har blivit utmanad av Vanja.

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina sju sanningar :

1. Jag hatar konflikter, och väljer alltid att gå därifrån och gömma mig.

2. Jag är ruskigt rädd för spindlar, hellre råttor eller möss. men spindlar är sjukt äckligt.

3. Jag ljuger ofta, men de är för att de är den bästa utvägen ibland. Eller väljer att inte berätta allt.

4. Jag är mörkrädd, höjdrädd och farträdd. Avskyr skogar underkvällar och sjöar på vintern.

5. Jag har haft mina ordentligt jobbiga år i min ungdom. Ljuger dock inte om jag säger att säkerligen kom de tårar nästan varje dag.

6. I yngre dagar tjuvköpte jag snacks och godis och panikåt det innan jag kom hem.

7. Jag har aldrig lyckats ha en bästa kompis mer än något år. Slutar alltid med att jag stöter bort folk.
Dock är Cilla ett stort undantag, hon är inte längre en kompis för mig. Hon är en självklarhet i mitt liv nu :)


Jag utmanar Cilla ( så du kommer igång med bloggen igen) och min moster linda om hon vill.

Kommentarer
Postat av: cilla

Sötfia!!!! :)

2007-11-04 @ 21:49:45
Postat av: Linda

Utmaningen är avklara :-)
Kram
Moster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback