seriöst.

haha, vilken jäkla vintersäsong de kommer bli..
MOHAHAH!
jag skrattar på mig seriöst.

vi är fem ordinarie och de kommer bli upp mot en 56arbetspass i veckan typ.
mm, och utpå de ska vi ha 2dagar ledigt varje vecka.
de återstår ju så att alla andra kommer få jobba dubbelpass varje dag typ.
bläää
vi borde anställa en frukostansvarig iallafall. man kan inte jobba kväll till 12 och sen upp halv sex för att fixa frulle, de går inte.
de tär på en både psykiskt och fysiskt.

men men, vi ger de en chans.

cilla jobbade 16.5timma igår och ja 15 så, lite trött är man idag. sen somnade vi en snabbis och vaknade.
snööööööööööööööööööööööööööö i mängder
men vi valde att enda åka till sveg och de gick bra.
så nu kommer mitt pass hit till funäs om fem dagar.
var på dollarstore en sväng och köpte lite nya duschsaker och sånt.


IALLFALL! ja fick 289poäng på bowlingen ikväll, woooow.
jag älskar tusan bowling, it´s soooo fucking fun!



sen också, måste ja bara tillägna en rad till våran praktikant. haha, vilken typ han är.. störtskön!!!
lots of fun lixom.

klockan är 00.14 och han och hans polare sitter och spelar gitarr och sjunger..
rum i rum med mitt.
fy.


sen haha... en kul sak.. HAHAHAHAHHA
cilla förstår, vet inte om jag vågar skriva ut det här faktiskt.
har ett par ugglor som läser :D:D:D:D


iallafall så förstår cilla om jag säger ; NÄÄ men fick du me dig hälge också! "




nä, man ska kanske ta och sova nu då.
jobbar lunch imorgon och sen ska vi ha vin/menyprovning och sen åker vi alla ut på personalskoj.
ska upp mot ramis och göra något, vet att vi ska klä oss varmt iallafall.




SEN!
bara för att ja ska minnas nurå.


frukost: tre småskivor med smör och mjölk.
lunch: en räksallad
middag: pannbiff med ris
- en apelsin
(
folk behöv int bry sig om va ja skriv här bara så ja har koll på vad man äter här egentligen, tycker att jeansen sitter lite tajt) HAHA

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

Godnatt på dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback