seriöst driver någon med mig????

jag har verkligen superjävla otur maximal seriöst!!!

sedan jag kom hit har jag avverkat fyra par byxor. FYRA av mina favoritbyxor!!!
alla svarta och de är de enda jag använder.
första paret gick sönder, köpte ett par till, andra paret gick söndag, köpte ett par till.
de gick sönder och nu slutligen!! MINA sista par byxor som jag kan ha och trivs i!
JO dom smälter sönder i våran jäävla tvättmaskin här i träsket!!!



"!#¤"%&/!(!&¤%!/)!!!!!!
DE ÄR FAN INTE MENINGEN ATT JA SKA HA BYXOR.
nu tänker jag bo i mina mjukisbyxor vad du än säger.



uuuusch! blev sjukt deppad då jag insåg att våra serveringskjortor / mina trosor och förkläden och t-shirt allt luktade bränt och är smält ihop och sönderrivet.
blääääääää och ni får betala för detta. punkt slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback