kvällens bekännelser.

ikväll är jag: less, arg, trött, less less less.



jag mår inte alls bra idag.
usch, kom hem från jobbet vid halv fyra och då satte allt igång.
yes, hela bröstet började sticka och "göra ont" (går inte beskriva men de är en riktigt obehaglig känsla)
och det var evigheter sedan jag hade så här mycke.
annars har jag max ont någon snabbis om dagen då hela hjärtat ( skriver hjärtat för de är väl antaligen musklerna runt eller något ) hoppar till eller liknande.
jag riktigt hatar det.
känner mig helt orkeslös ikväll och de värker värker värker.
har fortfarande värk efter 5timmar. jäävla helvete skriver jag nu!
har försökt mig på alla metoder jag brukar för att få det att släppa, jag har andas lugnt, andas tungt och jag har legat över en pall och sträckt på mig, har varit ute och fått friskluft och inget HJÄLPER!

jag orkar inte med detta.


överviktig och hjärtsjuk är ingen bra servitris om man frågar mig ikväll.

jag orkar inte.
ibland önskar jag verkligen ett annat kapitel i mitt liv.
känns som jag har varit här i evighet och det är ruskigt länge till att vara här.









"I"m blowing in the wind"
"Alla dessa dagar som kom och gick inte visste jag att det var livet"
"Blott de tama fåglarna har en längtan. De vilda flyger."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback