köldskador.com

godkväll

jag vet att de är mitt egna fel att det är kallt och jag gillar det egentligen.
men inte nu, mina fingrar klarar knappt av att skriva på tangenterna för dom är typ blå.


ah, har haft en jättemysigkväll.
lunchen var askul och alla var på superhumör, magnus och mikael kom tillbaka igen och bara de var ju turbokul :D
sen gick de bara bra hela tiden, kvällsserveringen gick bra.. var lugnt och lugnt så ja stod i baren och spelade femhundra med killarna igen, sen skyndade ja mig att städa så vi kunde fara tillbaka till träsket och se någon film typ bördinamnam som killarna skulle se och sen hade vi ju inte tv4film så de var ju en besvikelse tyckte magnus. HAHA
nä men sjukt härliga killar, kul att lära känna folk här uppe.


godnatt cilla!

puss och kram till er alla, ska snart upp på frukost och jobba lunch.
sen kvällen ledig;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback