ja nu får du ditt inlägg mamma:)

Hej Hej!
Pratade med min mor idag på telefonen och hon var väl lite halvbesviken över att jag inte skrivit på länge.
eller att ja inte skrivit vad ja gjort på sista tiden och så.
allt hon vet just nu är att jag är en trött människa.

så här kommer de..

Cilla jobbade lunch i fredags eftersom vi inte behövs båda två nu på lunchen.
rätt soft fast ändå trist att man inte ha någon att snacka med och så där.
men men iallafall så joinade ja henne kl 2 och vi städade restaurangen.
sen kom jennie vid fem och sen gjorde vi inte så mycke eller jo vi åt på loftet.
en rostad macka me parmaskinka och sånt.
helt okej,
fick en drink också som smakade tranbär och de är inge gott tycker jag.
sen drog vi tillbaka till hf och badade jacuzzi i 1 ½ timma.
skönt skönt och emil hälsade på oss.
sen drog vi på loftet igen och sen minns ja inge mera.
HAHA närå.
vi hann bara in på loftet så bjöds de på massvis me shots, några karlar ( observera karlar från malmö i fjället, haha) bjöd oss hela kvällen ungefär.
sen får cilla berätta vad hon gjorde;) MOHAHAHA

Lördag: mådde inte allt för bra. (ej oväntat)  och cilla mådde inte heller bra ( inteheller oväntat) haha.
sen låg vi alla bara i sängen hela dagen.... jag och jennie hade vad hon kallade SÄL-VM. ungefär så såg vi ut också.
sen var ja chaufför till pinnen så dom kunde se fotboll mina vänner.

sen var helgen slut.
slut slut




sen kanske de låter väldigt konstigt.
jag söker nog en manlig version av cilla att älska.
för då tror jag jag trivs.
jag stortrivs med cilla.
hon ligger i min säng nu och gäspar.
gnuggar sig i ögonen.
hon vill lägga in bilder på öpbloggen stora.
hon fattar inte engelska.




snälla tomten. gör så vi kan åka hem i helgen.
de är nog våran enda chans innan... hmmmm ett bra tag framöver.
vill hinna säga godjul till min familj och hela släkten.


SEN LÄNGTAR jag oemotståndligt fram emot nya äventyr i maj.



yes, de var ju en bit iallafall.
har jobba kväll ikväll och så så nu tänkte ja kanske slänga mig in i duschen men ja tror inte ja ids.
borde också raka mig under armarna men orka de är så kallt här i träsket.



nä, jag älskar er mamma och pappa och sara! SLÄKTEN

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Tack för det långa inlägget. jag längtar ju till att få läsa om dina dagliga äventyr. fortsätt så! en stor kram. saknar dig!

2007-11-19 @ 22:11:02
Postat av: papps

hrmmm! jag läser allt?

2007-11-19 @ 22:31:33
Postat av: Lindas krypin

Roligt att höra lite om vad som händer :-) Kram från Moster!

Postat av: Moa

Vi älskar dig också babe!

2007-11-20 @ 16:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback