hemma i dorotea.

Oja, vi åkte ju som sagt hem i fredagsmorgon hemöver.
kom hem hit vid halv sju tiden typ.
min och cillas planering gick väl inte helt i stöp men vi kom hem helskinnade iallafall :D

i fredags hade ja bara mys hos syrran med idol och så.
i lördags träffades vi alla gamla brudgänget och de var supertrevligt :) vi pratade massvis me minnen och shit alltså. vi ha gjort massvis ihop ju.

igår körde vi till ström en sväng och kollade.
sen baka vi lussebullar och åt tjäder.

idag är de måndag och nu ska jag snart ner och hälsa på pigorna och sen ska ja ha systerdag me syrran :D

image130
här är iallafall jag och petra i tidiga dagar..

image132
oh happy days ;)











happy days.
har masvis me jag ids inte lägga ut fler..=P

Kommentarer
Postat av: Karrå

Oj oj vad små vi har varit ;D helt otroligt att vi ännu hänger ihop trots att vi mest bara sitter och pratar gamla minnen som några tanter när vi träffs ;)....

2007-11-26 @ 17:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback