haha, vilken jäkla dag.

ohyes, nu ska ni få höra.
igår vare lördag.
cilla jobbade och jag var ensammen här i träsket.
for och såg film me kristoffer, dock varen inge bra och så såg vi ghost riders.
fast vi pratade nog död på den så. haha
sen ringde cilla och sa att vi skulle vara chaufför till kalle och krille till vemdalsforum.
så ja fick köra kalles ubersköna bmw och allt gick bra.

dom löste in oss in i kaoset, seriöst. tänk er åselemarknadens alla människor samlade i ett hus.
sjukt jävla mycket folk...
och vi dansade och hade kul, träffade oskar melander i vimlet också.

aja, iallafall så for vi därifrån och skulle leta oss lite käk och ja, hittade ett souvasställe och hambugare utanför som vi köpte av.
sen hittade vi en souvaskille som ville ha skjuts hem och de var ju okej.
hann köra typ 100meter och sen stoppade polisen mig.. haha
BÖTER 1200jäkla spänn... första bötern ever.
för ja hade glömt slage på lyse. haha
aja, skyller på bmw som ha så nya bilar och ändå måste man slå på lyse.

hoho, kom hem och somnade vid halv fem och sen ringde morsan mig imorse och väckte mig vid halv tre.
ska bli en kul kväll ikväll om ja kom somna i tid. hoho


puss och tack för igår.



btw, bakom varje byggkille finns en jävulskt intressant historia.

Kommentarer
Postat av: syster

fick du betala bötern själv? ;)

2007-11-11 @ 17:17:52
Postat av: Vanja

neeej, en booot? Du vart du väl nervo? höhö... när vi var in till takida i uppsala och körde hem på natten så kom polisen bakom oss körandes me blå ljus! Jag blev skiträdd! och jag satt i passagerar fram, så polisen knackar på min ruta först!!! jag hade druckit så jag blev skrajj, men hon fråga mig vad vi gjort och vad vi skulle göra nu... sen så berätta hon att vi kört på uppsala stadstorg som var förbjudet. OPS! 2000 kronor böter.... (och danne körde, om jag glömde berätta det:P)

Postat av: jennie

håller med ;)

2007-11-13 @ 20:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback