fredag..

yes, thank good it´s friday.


nä, men de känns bra, lunchen bara sprang förbi idag. vad tiden bara rinner iväg.
japps, då var det helg igen då. och denna gång har vi absolut ingenting inplanerat.
tänkte dra och bada jacuzzi en sväng om ett tag iallafall, men inte ens en utgång på loftet vankas i luften ikväll.
men men, antar de blir så när man blir äldre.
haha.

har städat rummet ikväll iallafall, ska snart ta mig ann disken min.
men först tänkte jag bara önska min familj en trevlig helg.
jag älskar er!



puss och tack för mig idag.



Kommentarer
Postat av: mamma och pappa

Hej gumman!
Ja visst är det jobbigt att bli gammal! Men du kan väl ta med dig Cilla och gå på nån gammeldanskurs! hahah. Nä skönt att bara ta det lugnt. Det behöver ni! Älskar dig oxå! Kram!

2007-11-09 @ 18:02:45
Postat av: Linda

Kram från Moster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback