ett gott skratt förlänger livet.


tack , det behöver jag verkligen.
image125

jises vad vi har skrattat ikväll. och det håller i sig fortfarande.
fick cilla att posera i våran serveringskjorta som är sönderbränd.. HAHA
så jäkla het tjej alltså.

(smyger in en liten kontaktannons här också)


nä, vilken jävla dag alltså.
sjukt.
HAHA


imorgon är det torsdag. sen fredag, så jäkla härligt.
helg... helg igen, och vi är förhoppningsvis lediga.

vi måste ta och inhandla lite saker också.
ska köpa fyra blockljus så jag har till min adventsljusstake.
det är ju snart första.


önskelista just nu:
1. en lägenhet
2. en bil
3. en framtida man
4. två bra ungar
5. ett shysst jobb med härlig lön


de kanske blir svårt att inhandla det förstår jag mamma. men allt är relevant som alla säger här uppe;D


puss och kram :X


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!
Ja det är tur att ni kan skratta åt eländet. En sagolik tur att ni har varandra och kan ha skoj!
Kram

2007-11-07 @ 22:50:44
Postat av: Linda

Hej Anna!
Härligt att läsa att ni skrattar och mår gott fast ni jobbar och sliter :-)

Kram från oss på Timotej!

Postat av: Anonym

you know one...

2007-11-19 @ 23:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback