en veckas bekännelser.

good day sir.
.

jag har haft en sjukt bra helg. Haha, har haft riktigt bra helg.

i fredags jobbade jag från sex på morgonen till nio på kvällen. sen drog vi hem till träsket och jennie ringde och bad oss köra till byggkillarna. haha lättare sagt än gjort.

ni som vet hur det ser ut vet att det finns en liten backe här utanför och där stod vi... spinnandes i säkert en halvtimme och tog oss inte upp med räsern vi köpt.

haha, men sen fick cilla upp den efter lite puttandes på där bakom av mig.
så vi tog oss ju faktiskt fram till dem och kikade en sväng på utröstningen av idol sen drog vi till affe och tog oss en cider typ.
sen for vi vidare till loftet där de var lugnare än någonsin ungefär förutom någon dryg full lapp som hoppade på ja och cilla hela tiden och skrek puddingar.
och sen kille som kom fram och klappade mig på huvudet och sa; du är den där bloggare va..
kul att folk känner igen en.
sen bjö han mig på två sambucca och de var väl egentligen då kvällen började.. HAHA
nä seriöst. jag hade skitkul i fredag och efterfesten här i träsket var ju av sitt egna slag.
sallad låg i soffan och blev supersur på oss och gick bara därifrån för vi var dum i skallen ungefär.
bara för vi drev lite med hans sätt att säga.. negativt. hoho.
nä men somnade vid sex den morgonen och upp igen vid nio så lite sleten var man väl.

men men, lördag? va gjorde vi i lördags?
sov... sov gjorde jag under dagen mestadels sen gjorde vi oss iordning, jennie kom och sen kom svampen emil också och så.
drog en taxi ner till eriksgården och hej å hå, vad tiden går fort.
tog mig iallafall ungefär en-enochenhalv timme för att ta mig hem sen, ashalkiga skor och lite berusad och uppför brukar inte vara de bästa. men ja tog mig hem iallafall.

sen hände en smula sjukt roliga saker och hela kvällen var kanon. men de tänk jag inte gå in på för de är våran ensak;) haha!

och nu sitter jag här, nystädat rum och mätt.
har ätit en kebabtallrik. tackar!

snart ska vi ut och bowla.
seeyaaa, pusssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback