dagens händelser.

hej
Yes. Onsdag onsdag.
vaknade upp vid halv sex imorse och min första tanke var:
fan va härligt. inge ont kring hjärtat.
tji fick jag. men jag jobbade igenom frukosten och sen fick jag riktigt ont
och då åkte vi ner till vårdcentralen bara för att kolla.
eftersom ja nu har problem med hjärtat kan man aldrig vara för säker.
brände ju nåjävulskt vid minsta armrörelse så.
aja, iallafall efter ett jävla långt tag kom han doktorn och sa att förmodligen
är det en muskelsträckning eller liknande och att jag skulle ta
2alvedon och en ipren istället.
sen sa han inge mera..

sen vare lunch; snacka om lugnlunch. tror jag mest stod och stampade cilla på tårna nästan. haha. sen for strömmen och kom inte tillbaka så vi hade ljus på toan här i träsket. men nu är de tillbaka så nu ska ja tvätta
och sen göra provet destination funäsdalen.

nä, äntligen ledig. och imorgon slapp jag frukosten. HALLELUJA!
snart helg <3
och cilla är och jobbar på loftet ikväll, hon är så duktig och hon ska vara kock där. mhmmmm smurra tjejen kanske;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja älskar dig!

2007-11-07 @ 19:20:23
Postat av: Anonym

oj, de va postat av syster.. men de försvann visst...

2007-11-08 @ 00:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback