dagen tisdag.

dagens höjdpunkt: desprerates housewives.
dagens glada: min syster! jag håller tummarna!
dagens hopp: de finns nog hopp för oss alla.
dagens låt: turning point - streets of roses



dagens besvikelse: kommer nog inte hem:(
dagens matintag: fläskfilegryta och pölsa. ( hoho ) men nu är pölsan slut, i promise.
dagens bästa: när gästerna ler och skrattat med mig.
dagens klyscha: "hej gumman"
dagens trögaste: kylan.


dagens sanning: jag vet att de är lättaste vägen att ignonera. trustme, ja uppfann det.






mhm....
glöm inte köpa en stor lägenhet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

man tackar, vet iofs att de inte kommer bli lika lätt som förra året, men men...tack gumman..

2007-11-20 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback