torsdag, my lonely day.


ohyes, vad gör man när man har tråkigt i ett ensamt hus?

1.ser på film massa gånger tills det är dags att sova.
2.spelar något spel och fördriver tiden med sig själv.
3.går och sover redan tidigt på dagen.
4.försöker komma på vilka kompisar man har (skjutsade nyss hem en av dem) 
5.fantiserar om framtiden.

ungefär dessa saker har jag snart gjort idag.
förutom gått och sovit, ska snart ta mig en promenad med stavarna, då fördriver jag åtminstone 40minuter sådär.
ringa och fråga moa om vad hon gör kanske vill hon spela kubb eller bara snacka lite iallafall.



mhm,det är iallafall:
3skoldagar nästa vecka
en helg på mässan i vilhelmina
sen en vecka i sthlm och sen!! BAL!
STUDENTVECKA. haha, man får nästan gåshud när man tänker på det


dessutom fick jag min mp4 spelare igår så de är rätt bra.



tack för mig!
och annars är de bara höra av dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback