måndagmorgon och en neräkning som hette duga

hej

så här känner jag mig idag.














vett och etikett närmast på schemat, kkkkkom igen, jag och vals?
haha..
nää livet är hårt och visst är det så.
tandvärk som tusan och infektion tydligen, inte undra på min smärta tåerigen.
tre skoldagar denna vecka, de sista vi någonsin har.
sen kära sthlm, vi ses igen! på söndagkväll denna vecka drar vi från vännäs me tåg. känns bra att åka tåg faktiskt, har inte åkt det sedan barnaben, typ 1år kanske.

sen blir de bara mys hela veckan, kommer hem på torsdag och bal på fredag och sen studentvecka veckan därpå.
hur bra kan det egetnligen bli?

suuuuperblebra och jag ska vara sjukt snygg i håret har jag bestämt mig.
no moooore rice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback