Ja, det var ett tag sedan

man skrev här och på efterfråga av min söta kusin moa så ska jag nu uppdatera mitt liv lite.


where to start?
hej!
jag heter anna eliasson och jag är student 2007, har bara 9skoldagar kvar nu tills äntligen studenten! som jag har väntat och längtat i så många år är de äntligen dags.
och så här tvärt lixom, de smällde bara till så är det dags..

jag..


åhå, känns hur ballt som helst. never moore och nu ska vi ut i arbetsvärlden,
vi fick en härligt första kick iallafall då mascmud från öland ringde cilla och berättade att vi fått jobb där.
så nu snart packar jag, cilla och josefine våra resväskor för att tillbringa sommaren 2007 i Öland som servitörer.
heeeeeeeeeeeeeeeeeey!
vilken grej lixom.
haha tror jag kommer ha det jättekul och har jag de jättekul tror jag dom andra två också kommer ha de för vi kommer HA VÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLDNES SOMMAR!!!
PAAAARTY!! haha, näää men kul med jobb..
vi ska ju faktistk jobba hela sommaren lång.
och bada, bada måste vi göra.. och sola.. vi får inte komma hem efter 3månader "utomlands" och inte vara brunare än vad jag är som blekfis just nu.


annars då så känns väl mitt liv helt okej just nu, har tandvärk.. fortfarande..
fortfarande lika glad över studenten.
finally..



STUDENT!! jag tänker bara tillägna denna text åt studenten för ni förstår inte!!
VILKEN känslaaaa...
och sista veckan, sista veckan och balen!
DE KOMMER vara helt underbart!!!

studenten och studentveckan.. pissofschoool!


I LOVE YOU FOOOOL!

Kommentarer
Postat av: mooooag

thank you honey!

2007-05-07 @ 17:00:35
Postat av: Cissi

Hej hej! Såg att du skulle jobba på sjöstugan i sommar..vad trevligt :) det ska jag med, det är mitt 3:e år nu i sommar...blir kul att det kommer nya människor :) kram cissi

Postat av: Cissi

Jo det är ett väldigt trevligt ställe, fina människor, restaurangen ligger jätte fint. Stressigt o ganska stort men sjukt kul o jobba ihop med människor som man trivs med.När ska ni åka dit då?? Kram Cissi

2007-05-17 @ 18:26:46
Postat av: Cissi

Jo det är jätte kul när det är lite stressigt...men ibland kan det vara sjukt stressigt fast det är kul när dagen är slut sen, tiden går ju mkt fortare då..men i början av sommaren när ni kommer är det inte så mkt folk där det kommer inte förrän efter midsommar nån gång. Lönen är lite olika men han går enligt avtal. sen beror det ju på hur mkt man har jobbat i restaurang o så, tror jag. Jag får väl lite mer för att jag har jobbat där länge. Jag har jobbat där mer än vad Mr.M Har gjort så det är lite roligt :) Men jag lovar eftersom det blir så mkt timmar blir det oxå bra med pengar :) Men vi skulle ha persolnalmöte den 18/6 för de som ska jobba på midsommar :) Men som sagt ett jättebra ställe, jag personligen tycker att det är skit kul :D Ha det bra, Kram Cissi

2007-05-18 @ 19:21:27
Postat av: Vanja

Wiiiie Annnna jag förstår dig , STUDENT 2007! Jag är ju oxå en sån tönt ;P .. haha (för min del skulle JAG ha gillat titeln STUDENT 2006 lite mer, men man tar väl dagen som den kommer) . Hug!

2007-05-20 @ 22:10:21
URL: http://vanjaemilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback