dagen före dagen.

Goodmorning sunshine, här har ni mig som sov typ 4timmar inatt.
vaknade och tittade ut, solsken och blåhimmel. Yes tänkte jag, finväre och steg upp. kollade på mobilen. 04.15 och sen gick de inte sova längre..
känner mig rätt huvudlös idag och så har jag två prov ida me.. sista proven EVER!!
vilken känsla.

dock kunde man väl kanske läst igenom papperna och så men ja ids inte.
dom får skylla sig själv om man sätter prov 2dagar efter betygen är satta, då tapppar man som stinget på att ens försöka.
förövrigt då? jag har nackvärk fortfarande. vet inte omde beror på min sovtaktik eller något sådant för jag tycker nog jag sover rätt bra.




DÄREMOT; sverige! är jag ett troll. haha, faktiskt... jag ser ut som ett i håret.



nää, ska snart gå ner till busstationen och åka buss för första gången på säkert evigheter.
hittade busskortet iaf så de blir great, puss på dig!

och allt sånt.

Kommentarer
Postat av: mooooag

ooo lägg ut en bild nu fröken! jag vill se på trollet eliasson :D

2007-05-23 @ 16:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback