skojfriska minnen att ta med sig.

image34

SKOTERTUR 17/3


fytusan vilken rolig tur det var med detta ekipage. haha.. tänk er att minuten senare förvandlades vi till en ubåt som störtdök rakt ner i sjön och när man fick hoppa ner och putta på hade man vattenläckor ända upp till knäna.
men oj oj oj vilken kul sak.
fisketävling också fast ja fick ingen fisk, oturligt nog fick jag ingen fisk.
aja, man överlever om inte.



inatt sovde jag över hos Cilla i Villa ( Vilhelmina bara för det rimmade lite klitschigt ) vi såg på Borat, och när mörkret faller och båda filmerna var sevänliga.
det var en kul kväll och idag var det också kul då vi fick reda på att alla våra lektioner var inställda.
jipppi, som vanligt på denna linje tycker jag.
och en annan rolig sak var att ja fick godkänt på ITALIEN! haha, men inte Frankrike men nu vet jag ju att ja ska plugga på druvorna.
yesbox, snart bal också, jag längtar stora stunder. jag tror jag och pontus kommer vara i en klass för sig själv, det verkar så.


annars något kul som händer i mitt liv? nästa fredag åker jag och cilla ner till Sälen för 3veckor. haha, sweeeet och det kommer vara förbaskat kul och alla kommer vara glada.



Marty Casey and the lovehammer - trees





Kommentarer
Postat av: Anonym

sälen här kommer vi!!!! vi kommer bli värsta fjäll männsikorna vi :)

2007-03-22 @ 18:29:48
Postat av: Cilla

det var jag :P

2007-03-22 @ 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback