senaste uppdate.com

dear diary.

så var det redan andra dagen på sportlovet och snart är det sista dagen och allt är över.
tiden går alldeles för fort igen och man önskar att man kunde bara stoppa och ta "paus" och låta det gå ett tag innan man startar uppspeeden igen.

sitter nere i sundsvall just nu och ska snart se desperates housewifes, tisdagens höjdpunkt totalt.
har shoppat 5nya tröjor som jag älskar och kommer användas nu varje dag innan studenten.
och dessutom hittade vi världens underbaraste klänning idag som jag skulle vilja ha på studenten och vara sååå fin!! OCH dessutom var den så snygg på mig för den satt helt wonderful! och så var det fickor på den så jag smälte totalt.
synd bara att man inte var rik.

men men, förhoppningsvis kanske jag kan spara lite pengar nu fram till studenten och så kanske det finns kvar någon liknande klänning.

har också varit på bio igår, såg på filmen "sherrybaby" med maggie gyllenhall eller va hon nu het, den var konstig.
åker hem imorgon med 10bussen och anländer till hoting 16.10.. drygresa.fyfan

har dessutom absolut inga pengar på telefonen eller liknande så någon kul resa med sms kan man ju bara glömma.
har också köpt mig ett par underbara solglasögon som kommer användas flitigt isommar.
dock inget par nya skor som ja hoppades på men ja blev alldeels för snål och kräsen. ajaa..
ingen väska heller för inget föll mig i smaken.
men snygga glasögon och en underbar klänning från zara är gott.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback