måndag.

måndagmorgon kl. 06.10 väckte pappa mig imorse.
orkar inte ens ställa min väckarklocka längre. för jag bryr mig inte, för guess what!! 88dagar kvar!!
haha, de är inte mer än 88dagar kvar tills vi lämnar detta hål och vinkar hejdå.

känns just nu förbaskat bra faktiskt.
vad mer kan man säga om denna dag?


jag och cilledill sitter i biblan och skriver på vårat resemålsprojekt och jag bär av till hawaii och cilla ttill newyork.
synd bara att vi inte får åka dit i verkligenheten också.


det var potatisbullar på skolan idag, jippi tänker nog många men jag tänker mer wippi.
typ (negativt) och den vanliga "potatisbullsätartävlingen" gick stapbel.
eller ja, vinnaren gick ann 7st och det var ju kul. grattis igen.

jag åt mest sockerärtor för dom är bara så förbaskat goda.


aja. sen vet jag inte mer att skriva.
jag återkommer senare.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback