kom just att tänka på en sak.

87dagar kvar till studenten!
ca 10veckor kvar till studenten (om man tar bort lovet)
ca 8 veckor kvar till studenten (om man tar bort praktiken)
ca 11veckor kvar till balen
ca 6veckor kvar tills jag blir 19år
ca 2veckor kvar till bra resultat
ca 3veckor kvar tills praktiken





jag har mycket att se fram emot faktiskt.
fick veta idag att vi åker v.22 till göteborg (formodligen, annars stockholm)och bort på lyxhotell i 4nätter.
sweeet.

jag får snart min balklänning och de blir en fröjd för livet hoppas jag.
snart släpper min huvudvärk och om ca 11 minuter slutar jag och om ca 15minuter kommer min buss.
jag hoppas bara på att de är tillräckligt me folk för att få åka hem på engång och så vi slipper vänta på en annan buss som går 16.40 och det är så förbaskat drygt.


åh vad jag jobbigt.

ikväll ska jag nog se film med min kära systeryster ( jag hälsar till dig här )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback