anna svarar själv här!

Hur bor du: tillsammans med mor & far på berget utanför.
Hur och vart vill du bo i framtiden: i ett fint hus med två våningar minst och gärna vatten
Brukar du komma i tid: ja, oftast alltid förtidigt så ja är ensammen
Vad hade du i din mun senast: valios yogurt med smak av morot / apelsin och flingor
Har du bra kondition: nej verkligen inte nu, men förmodligen snart igen.
Hur lång är du: 173cm har jag för mig rättare sagt.
Hur känner du dig just nu: uppsvälld
Hur upplever du dig själv som person: glad, och glädjesprudlande. 
Vanligaste färg på dina kläder: just nu lite mer färg än förut.
Kan du laga mat: jag går hr och är ingen matlagare.
Vad jobbar du med/pluggar du: jobbar med cafe/servering och pluggar hotell/restaurang
Vad har du på dig: just nu gul långtröja, förklädesklänning över och mjukisbyxor
Har du någon fobi: mm, finns många.
Hade du en bra kväll igår: jajjemensan!
Vilket är ditt senaste inköp: hmmm, min permanentvätska förrgår om man bortser från glassen igår.
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Projekt just nu: praktik 3veckor i Saxnäs med bästcilla och vi ska ha så kul!
Vilken tid gick du upp idag: 07,30 och jag har lov.
Kan du tänka dig att göra skönhetsoperationer i framtiden: ja, om det gör mig gladare kanske.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: lönen från jobbet.
Har du sovit i din egen säng inatt: alltid min egen säng, fast inte imorgonnatt! ;)
Vad hade du sönder senast: klev sönder en hårklämma imorse som låg under morgonrocken. typiskt
Senaste alkoholintag: eeeh, typ 0.02cl baileys i torsdagskväll
Har du haft mörkt hår: har nästan alltid det utom på sommaren
Är du morgonpigg: haha, som fan
Vem snackade du med senast: mamma i köket
Stjärntecken: oxen
Varm favoritdricka: choklad om ja måste välja 
Alkoholhaltig favoritdricka: helst något blandat
Snällast denna vecka: cecilia och tomas
När gjorde du senast något riktigt dumt: förra onsdagen
Hånglade du med senast: -no comments- på den tack
Saknar du någon nu: jag saknar många människor i mitt liv, typ alla? vart är alla?
Hur ofta loggar du in på Lunarstorm: har ingen lunar
Gillar du dokumentärer: nej, bara vissa på outsiders
Vilka språk kan du prata: svenska, engelska, några ord på franska, spanska, tyska.. typ två på varje;)
När fikade du senast: nyss min middag
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ljuga, och aldrig ge med sig och bara trägla på tills jag blir sur 
Jag får ont i magen: nästan jämt jag äter eller liknande.
Senast sedda filmen
: igår såg jag på jetlag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback