vilket liv man lever sverige.

Dead Diary.



ja, jag har just nu sommarlov. och de är sjukt trist, förstår inte hur man kunde njuta av sommarlov i tidigare åldrar? haha.
ah jag vill jobba.. jobba jobba jobba och få massa pengar, för just nu är de väl lite halv dåligt på den fronten men men.
drar ju på måndag till funäsdalen och förhoppnigsvis! tjäna pengar, haha.




jag vet inte riktigt vad jag ska skriva egentligen,  satte mig bara här i brist på annat. ska snart få skjuts ner till systern min nere på byn, skulle först cykla men de gick inte:(

jag har verkligen otur när de gäller hälsa, är de inte de ena.. så är de de andra.

här är iallafall tre av mina favorit bilder från våran vistelse i öland.
bild 2 är väl ett minne som hette duga! HAHAHHA fyfan, förlora aldrig i plump när man spelar med massa linköpingar.

men sjukt kul hade ja iallafall tillsammans me dem.











hoppas på ett internet i funäsdalen så man kan hålla sig lite uppdaterad när de gäller allt, denna gång har vi iallafall tv..


nej nu ska jag försöka platta mitt otroliga PUDELRUFS till hår. och för er som inte vet så har jag klippt mig. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback